1-1
Who am I? What happen?

剛剛的台灣之旅,出發前做足準備功課,無論係美食定美容,

都要揾到最好的才心滿意足!

今次到台灣有個重要的美麗約會… 就是拜訪當地 No 1醫學美容品牌 Dr. Wu 的最新 clinic,當然唔少得要試埋佢哋嘅皇牌 treatment 和大 S 至愛美白點滴。
或者妳哋都試過佢哋嘅 facial ,相信也會認同過程的確難忘啊!
身邊好友笑我投入度 100分,果真「扮靚成精」,連去外地旅行都要 book facial,當然啦,要感受異地不同美容配套嘛!

「大直店」是 Dr Wu 繼「南京店」後新開的 Beauty Clinic,呢個區係台星口中夢魅入住的豪宅區,所以我專誠預約呢間,感受吓有幾靚!
嘩!休息區放置呢兩張仿似 Versace 梳化牀,有氣派又 wild 呀!
做 facial 前要先見醫生做評估,他以專業眼光連還發炮:「妳可以兩邊面打少量 botox,面形會再尖細 D、淚溝注入少少玻尿酸,會睇嚟再年青 D、虎紋位都可以打少少,再平滑 D、至於個鼻…唔…都 ok 高,唔使搞。」
心諗:「醫生!我都想大執,係咪有 discount 呀?!究竟你記唔記得我只係預約咗做美白 facial 呢?相信佢都係職業病發作。」
接著入正題,他問:「最關注皮膚什麼問題呢?」我答:「面色有黃氣,唔夠白囉,我想白 D…白D!」
好!就做 full set 美白療程啦!
大家睇見條毛巾,加埋手上插喉,啋.. 唔係去咗醫院,是接受美白點滴呀!

大S 經常掛喺口邊、長期都有做,都係幫襯 Dr Wu 的
以點滴形式慢慢藉由血液流通吸收有效成份。
呢度有註冊護士專門負責打針及監察整個過程,確保安全。
台灣不同地方的點滴成份有異,接受前,當然要問清楚。

Dr Wu clinic 點滴分別有美白、抗痘、抗氧三種可選
,各主要成份都有谷胱甘鈦,此乃保肝之效。而美白點滴會加入傅明酸(維他命 C)、抗氧加入 B 群、抗痘則加入 B3 和硫酸鋅。
美白點滴歴時約 45 分鐘,此時同步做 facial。除一般潔面過程,較特別的是利用杏仁酸去除淺層老化角質和黑色素,成份天然温和
大家好,我係 Iron Man!

咩事呀…敷咗片 paper mask 之後,仲乜放塊濕淋淋黄布喺我面上,仲要插滿電線?
就係佢哋部出位導入機,以正負極電流將精華滲透至肌膚底層,及有助促進膠原蛋白增生
好多人試過之後都搶住要拍照留念呢!
呢個 facial 畢生難忘呀!
完成 facial 化番個妝,終於有面目見人喇!
Clinic 環境真係好優美,仲以為去咗間小豪宅添!
*** 美白點滴其實需要3日做 1次,整個療程為 10次,我只做得 1次,效果當然唔會顯著,
但去台灣嗰幾日咁曬都無黑到,算是有備而戰吧!

Price List:


大家咪以為上述 facial 實好貴喎!有首次試做價,去台灣玩之時值得 try 呀!

 


美白煥膚+導入精華 原價 3,000台幣
點滴 原價 1,500台幣

呢個價喺香港做一次點滴都唔得呀!

英爵醫美美容(大直店)
台北市敬業三路 155 號(台北捷運劍南路站,步行五分鐘)
886-2-85027286
http://www.wclinic.com.tw

本篇文章引用自此 http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/?p=1369

 

1. 2.3.4.5.

Line立即諮詢 WE CHAT 立即諮詢ICON

 

撥打專線 參考價目表

官網頁尾形象圖 W1300

 

※本文術前術後案例,僅作為醫療資訊之介紹分享,治療效果會因個人體質與術後保養而有異,實際狀況須由專業醫師進行診斷評估而定。